• برای ورود، کلیک کنید
پرینت

پيگيري اشتباه سازمان سنجش در اصلاح دفترچه هاي A و D

نتیجه: در کارنامه نهایی اصلاح شد!!!!

پس از انتشار كارنامه اوليه، چند روز قبل دوستان به سازمان سنجش آموزش كشور مراجعه ميكنند تا دليل اين اشتباه را متوجه شوند.

دوستان از طريق سايت و تماس تلفني با بنده تماس گرفتند كه شما پيگيري كن! چطور مي شود حقوق بخوانيم و نتوانيم از حقوق خودمان دفاع كنيم! برويم ديوان عالي كشور؟ و...

علي رغم مشغله شخصي فراوان تصميم گرفتم عازم ساختمان سازمان سنجش شوم. پس از مراجعه به سازمان سنجش شايد با ده ها كارمند صحبت كردم. كتاب جناب آقاي دكتر اردبيلي در يكدستم و مستندات و سوالات و كليد اوليه سازمان سنجش در يك دست.تصور نمي كنم حتي يك نفر از اين افراد را نتوانسته باشم قانع كنم كه چه اشتباهي كرده اند!چه بلايي بر سر جواناني كه با يك سوال شايد اصلا پذيرفته نشوند آورده اند!بالاخره پس از ساعت ها تلاش به دفتر رياست راه پيدا كردم(هركس يكبار به سازمان مراجعه كند متوجه مي شود كه بايد از هفت خان رستم عبور كني تا رياست را ملاقات كني) با مدير دفتر رياست گفتگو كردم و مستندات خود را نشان دادم و ايشان نيز قانع شدند كه حق با ماست. اما گفتند بايد پيگيري كنيد.(حتي يكي از كارمندان روابط عمومي گفتند: فكر نكنم درست كنن)

تصميم گرفتم خدمت يكي از سه مدير رده اول سازمان برسم. مرد كنكور ايران،مشاور عالي سازمان سنجش بهترين فردي بود كه مي شناختم. شايد دواي درد دست ايشان باشد! وقتي خدمت جناب آقاي دكتر توكلي رسيدم. انصافاً ايشان بارويي گشاده از بنده استقبال كردند(علي رغم اكثر كارمندان سازمان) و پس از چند دقيقه گفت و گو و ارائه توضيحات مستند بنده ايشان را هم قانع كردم كه سازمان اشتباه كرده است و درخواستنامه بنده را كه ليست اسامي برخي از كاربران سايت روي آن بود را پاراف نمودند و به مركز آزمون سازي سازمان سنجش دستور دادند تا هرچه سريعتر رسيدگي كنند. خطاب به دكتر توكلي: آقاي دكتر اگر ما پس از شهريور به نتيجه برسيم چه مي شود؟ آن موقع كه همه چيز تمام شده است؟ظرفيتي باقي نمانده است؟

پاسخ ايشان: نگران نباش جانم اگر حق با شما باشه اون مساله هم حل ميشه.

درخواست خود را به دبيرخانه ارائه دادم و گفتند كه تا سه هفته ديگر تماس بگيريد تا نتيجه را اعلام كنيم.(البته به علت مشغله شخصي بنده شايد نتوانم به اين زودي به سازمان مراجعه كنم.)

به نظرم رسيد كه بهتر است بصورت مستقيم با كارمندان آزمون سازي نيز صحبت كنم.البته بايد عرض كنم كه مركز آزمون سازي قرنطينه مي باشد و فقط مي توان از داخل سازمان سنجش با اين مركز تماس گزفت. با 1060 تماس گرفتم و مجددا همه گفته هايم به ديگران را تكرار كردم! بالاخره قانع شدند كه بررسي كنند.شماره تماسي از بنده گرفتند و گفتند باهات تماس مي گيريم. ساعت 14 را گذشته بود. از صبح اول وقت پله هاي سازمان را بالا و پايين مي رفتم شايد فرجي شود!. خسته و كمي نااميد بدنبال جايي بودم كه چند دقيقه بتوانم استراحت كنم. گوشي زنگ خورد: شماره سازمان سنجش بود! فرد پشت خط،همان كارمند خانم مركز آزمون سازي بودند. اطلاعاتي خواستند و بنده ارائه دادم.

بنده:خانم ديديد كه حق باما بود.

پاسخ(با خنده و لحن خاصي):شايد آره!

بنده: خانم لطفا اجازه نديد حق عده اي پايمال بشه.

پاسخ: سعي مي كنم!

از طرز صحبت هاي اين خانم متوجه شدم كه ايشان هم فهميدند چه اشتباهي كرده اند.

و اين بود داستان روز اول پيگيري سوال 211 . اميدوارم كه همينجا حق به حقدار برسد و مجبور به رجوع به مراجع قضايي نشويم. ضمنا متن نامه در ادامه مطلب درج شده است.به ساير كساني كه دوست دارند به حقشان برسند توصيه مي كنم حضورا به سازمان سنجش مراجعه كنند.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

ریاست محترم سازمان سنجش آموزش کشور

باسلام;

احتراما به استحضار می رساند در آزمون کارشناسی ارشد 1391 در کلید منتشر شده از سوی سازمان سنجش در مجموعه حقوق (1126) شماره سوال 211 اشتباه تایپی به شرح ذیل رخ داده است که یقینا با توجه به تعداد کم سوالات و ضریب بالای این درس حداقل تا 30 رتبه در رتبه بسیاری از داوطلبانی که دفترچه سوالات امتحانی آن ها کد  Aو D بوده است تاثیر دارد.

اینجانبان و بسیاری دیگر از داوطلبان که دفترچه سوالات ایشان کد  Aو D بوده است گزینه "دفاع اجتماعی جدید (یا نوین)" را انتخاب کرده ایم . درحالی که مطابق کلید منتشر شده از سوی سازمان سنجش در دفترچه های B و C  ما به سوال 211 پاسخ صحیح داده ایم ولی مطابق کلید دفترچه کد  Aو D پاسخ ما غلط بوده است و امتیاز این سوال را از دست داده ایم. اینجانبان مستندات خویش را جهت اثبات ادّعایمان ضمیمه درخواست خود کرده ایم.

رسیدگی موجبات امتنان اینجانبان را فراهم خواهد ساخت.

اسامی جمعی از دانشجویان در مورد اعتراض به کلید دفترچه های  A و D (سوال 211 کد 1126)

................

نوشتن دیدگاه

لطفا قبل از پرسش، ابتدا نظرات قبلی را مطالعه کنید.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

دیدگاه‌ها   

بیرجند
0 #44 جزابیرجند 1392-06-07 06:05
با سلام و تشکر بخاطر پی گیری شما...میخام بدونم چ نتیجه ای داشته پیگیریتون و اگر اصلاح بشه وضعیت رتبه ها و انتخاب رشتمون چی میشه؟
---------------------------
سلام. داوطلبان پیگیر بودند،اطلاع ندارم. اما اگر تاثیر دات، تا الان تاثیر خود را گذاشته. از این به بعد تاثیر نخواهد داشت.
نقل قول کردن
بسیجی
0 #43 پيگيري اشتباه سازمان سنجش در اصلاح دفترچه هاي A و Dبسیجی 1391-06-27 18:54
آقایی که خود را حامد صفایی معرفی می کنی چرا ازکلمه بسیجی خوف داری و آن راحذف کردی تو بی چاره تر از ... هستی و روزی مجازات خواهی شد توسط نظام مقدس کشور به جرم رشوه گرفتن ازچند نفر و اخلال درنظم و امنیت کشور. تو منافق هستی . تو خانواده داری . از اسلام بترس به مکافات می رسی که خواست خدا این است ..... .
---------
سلام. مراقب رفتارت باش. با صبانت مشهد که چندان غریبه نیستم.دوست نداری که به دادگاه بکشانمت! مزاحمت شما ادامه پیدا کند، مطابق قوانین جزایی برخورد خواهم کرد.
نقل قول کردن
ناصر ایرانی
0 #42 COMMENT_TITLE_R E پيگيري اشتباه سازمان سنجش در اصلاح دفترچه هاي A و Dناصر ایرانی -3443-68686-30 00:00
باسلام خدمت دوست عزیزم اقای صفایی
مادرحال مطالعه واماده شدن برای ارشد هستیم و میخواستیم نحوه مطالعه متون فقه رو واسم توضیح بدین (البته تو سالن دانشگاه توضیح مختصری دادین ولی به دلیل کمی وقت نتونستید بطور کامل بگید)اگه با مثال باشه ممنون میشم.درضمن از سایت خوبتون هم ممنونم
--------
سلام. دوست عزیز توصیه بنده، مطالعه طبق شیوه ساده ساز متون فقه انتشارات میزان است. متاسفانه اینترنت بنده قطع هست و امکان توضیح کامل میسور نیست. اینترنت تا اواخر هفته وصل خواهد شد انشاا... . متن کاملی را تا پایان هفته در سایت قرار می دهم.
نقل قول کردن
امین
0 #41 ایین دادرسی کیفریامین -3443-68686-30 00:00
1.مگر دادگاه در مجازات کردن ویاتبریه کردن اختیار ندارد اما در کتاب دکترخالقی ص 29 نوشته شده اگر دادسرا نظر به محاکمه متهم داشته باشد وکیفرخواست صادر کند دادگاه موظف است متهم را محاکمه کند؟!
2.درحال حاضر ایا قضات دادسرا قابل رد هستند یا خیر؟
متشکر
------
سلام.
1.دادگاه موظف به محاکمه است. فقط در برخی موارد، چون موارد مصرح در ماده 727 ق.م.ا. اختیار تخفیف یا عدم مجازات به دادگاه داده شده است.
2.در این زمینه اختلاف نظر وجود دارد. ولی معمولاً در آزمون های چندسال گذشته طبق نظر دکتر خالقی سؤال طرح می شود. یعنی مطابق ماده 46 ق.ا.د.ک. بازپرس و دادیار به عنوان قضات تحقیق قابل رد هستند.
یک نکته در مورد آ.د.ک: سعی کنید نزدیک به آزمون به چاپ جدید کتاب دکتر خالقی مراجعه کنید. چون مطالب جدیدی به کتاب اضافه می کنند و معمولا هرساله از نکات اشاره شده در مقدمه کتاب ایشان در یکی از آزمون های حقوقی سؤال طرح می شود!
نقل قول کردن
امین
0 #40 جزا اختصاصی1امین -3443-68686-30 00:00
سلام
ایا قتل ناشی ازترک فعل موجب قصاص ودیه میشود؟
ممنون میشم اگه یک قسمتی برا طرح سوال در سایت بذارید.
--------------------------
سلام
درحال طراحی سایت جدید هستم،این قسمت نیز اضافه خواهد شد انشاا...
قتل غیرعمد ناشی از ترک فعل از مصادیق قتل شبه عمد است و موجب پرداخت دیه. قتل عمد ناشی از ترک فعل موجب قصاص است.
نقل قول کردن
واحدرضاوند
0 #39 COMMENT_TITLE_R E پيگيري اشتباه سازمان سنجش در اصلاح دفترچه هاي A و Dواحدرضاوند -3443-68686-30 00:00
سلام داداشی خوبی؟
من رتبم 4500 شده ولی موندم چرا غیرمحجازشدم
موفقیتت ارزوی ماست
---------------
سلام. قربانت واحد جان. انشاا... امسال وقت میذاری جبران میکنی
نقل قول کردن
محمد
+1 #38 COMMENT_TITLE_R E پيگيري اشتباه سازمان سنجش در اصلاح دفترچه هاي A و Dمحمد -3443-68686-30 00:00
سلام. آقای صفائی شما از ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد اراک گرایش جزا آماری دارید ؟ نمونه در صدای قبول شده های پارسال چطور ؟ با سپاس و تشکر
-----------
سلام.خیر متاسفانه. البته ظرفیت دانشگاه آزاد اصلا ثابت نیست.
نقل قول کردن
محمد
0 #37 COMMENT_TITLE_R E پيگيري اشتباه سازمان سنجش در اصلاح دفترچه هاي A و Dمحمد -3443-68686-30 00:00
سلام ؛ اگه منظور دوست عزیز ( میلاد ) سوال 211 هستش ؛ بله کتاب زمینه حقوق جزای عمومی تالیف دکتر رضا نوربها چاپ سی ام صفحه 126 پاورقی 114 ( می توان تشکیل پرونده شخصیت را در کنار پرونده قضایی مجرمین از دستاوردهای جالب توجه مکتب دفاع اجتماعی جدید دانست.
-----
سلام. ممنونم. دقیقا. دلم برای مارک آنسل می سوزد!
نقل قول کردن
milad
0 #36 COMMENT_TITLE_R E پيگيري اشتباه سازمان سنجش در اصلاح دفترچه هاي A و Dmilad -3443-68686-30 00:00
سلام ....
------
سلام. فایل دفترچه ها و کلید را از مطلب پایین دانلود کنید و پرینت بگیرید. زیرنویس یکی از صفحات کتاب دکتر نوربها پاسخ سوال است.ورق بزنید پیدا میکنید،الآن دسترسی به کتاب ندارم وگرنه اینجا اسکنش را قرار میدادم. تفاوت ندارد.
نقل قول کردن
محسن
0 #35 COMMENT_TITLE_R E پيگيري اشتباه سازمان سنجش در اصلاح دفترچه هاي A و Dمحسن -3443-68686-30 00:00
سلام ببخشید دکتر رضا شکری کدوم دانشگاه تدریس میکنند
کتاب خلاصه مباحت ایشون ا ز نشر پردازش خیلی غلط داره
میخواستم بهشون ایمیل بزنم اما نمیدونم تو سایت کدوم دانشگاه دنبالش بگردم
-----
سلام. اطلاع ندارم.با انتشارات تماس بگیرید
نقل قول کردن
امین
0 #34 COMMENT_TITLE_R E پيگيري اشتباه سازمان سنجش در اصلاح دفترچه هاي A و Dامین -3443-68686-30 00:00
با سلام
جناب صفایی درصدهای من رو میشه مقایسه کنید.زبان0درصد.متون25.اختصاصی40.عمومی80.ایین71
رتبم شده595
به نظر شما اشتباه نشده؟
متشکر
------
سلام. درسته. تلاش کنید سال دیگه با رتبه بسیارعالی پذیرفته شوید.
نقل قول کردن
محمد
0 #33 سوالمحمد -3443-68686-30 00:00
سلام روز شما بخیر ؛ من سوالاتم تمامی ندارن ! اگه امکانش هست و وقت داشتید به این دو سوال توجه کنید :
سوال 1:اگر کسی (عالما و عامدا ) برای ارتکاب سرقت اقدام به ساختن کلید برای سارق نماید عمل فرد :sad:آزمون ارشد آزاد 1378 )
الف) معاونت در جرم است. ب) عنوان مجرمانه ی خاص دارد.
ج) شرکت در جرم است. د) اصولا جرم نیست.
پاسخ :sad: با توجه به ماده ی 664 ق.م.ا. ) گزینه ب صحیح است . با این که ؛ ساختن کلید برای ارتکاب سرقت نوعی معاونت در جرم است ؛ اما در قانون به عنوان جرم خاص ( نه معاونت ) مورد پیش بینی قرار گرفته است . ( ساده ساز جزای اختصاصی دکتر نور محمد صبری صفحه 590 تست 1991 ).
سوال 2:هرکسی ( عالما عامدا ) برای ارتکاب جرمی اقدام به ساخت کلید یا هر نوع وسیله ی دیگر نماید...( آزمون ارشد سراسری 1385 )
الف) در هر حال به مجازات ساخت کلید یا وسیله ی ارتکاب جرم محکوم می شود .
ب) چنان چه آن کلید یا وسیله ی دیگر ؛ در جرم سرقت و امثال آن مورد استفاده قرار گیرد ؛ به مجازات معاون د جرم مزبور محکوم می شود والا مجازاتی ندارد.
ج) چنان چه آن کلید یا وسیله ی دیگر ؛ در جرم سرقت و امثال آن مورد استفاده قرار گیرد ؛ به مجازات معاون در جرم مزبور به علاوه ی مجازات ساخت کلید یا وسیله ی مربوط محکوم می شود.
د) چون این جرم مقید به نتیجه است اگر کلید یا وسیله ی دیگر در جرمی مورد استفاده واقع شود به مجازات ماده ی 664 می رسد.
پاسخ : گزینه الف صحیح است . زیرا برای تحقق جرم سرقت ؛ وجود وحدت قصد بین سازنده و مرتکب جرم اصلی ضرورت دارد و از طرفی اگر خود سازنده از کلید یا هر نوع وسیله ی دیگر برای سرقت استفاده کند موضوع از مصادیق تعدد معنوی است نه مادی . گزینه ی ج نیز به لحاظ وجود کلمات معاون و به علاوه صحیح نیست و گزینه د نیز به علت این که جرم مطلق است نه مقید. ( ساده ساز ج.ا. دکتر نور محمد صبری )
حالا از شما خواهش دارم با توجه به این دو سوال وجواب آنها و بررسی جواب این دو تست با سوال آزمون ارشد 1391 دانشگاه آزاد ( امسال ) سوال 93 جزای اختصاصی بفرمایید آیا با توجه به پاسخ این دو تا جواب سوال 93 گزینه ج نمی باشد ؟ پس چطور آقای کلانتری گزینه ب و موسسه طرح نوین گزینه ی د رو انتخاب کردن ؟! در صورتی که با توجه به پاسخ این دو تست این عما جرم خاص می باشد نه معاونت . با تشکر از لطف بی دریغ شما
--------------------
سلام
برخلاف نظر دکتر صبری،به نظر حقیر 2 جرم است و 2 مجازات دارد،نه تعدد معنوی. درمورد93،من با آقای کلانتری موافق هستم. جرم م664 ناظر به موردی است که کسی برای ارتکاب جرمی در آینده توسط خودش اقدام به ساخت کلید و... کند. و اینجا کلیدساز،معاونت در جرم خاص664 و سرقت نموده است.
دسترسی به رایانه ندارم وگرنه توضیحات کامل میدادم. اگر دوستان نظر مخالف دارند بفرمایند.
نقل قول کردن
milad
0 #32 COMMENT_TITLE_R E پيگيري اشتباه سازمان سنجش در اصلاح دفترچه هاي A و Dmilad -3443-68686-30 00:00
....
--------
سلام. خوبه،اما فکر نکنم بشه بزرگش کرد
نقل قول کردن
محمد
0 #31 تشکرمحمد -3443-68686-30 00:00
سلام . از شما تشکر بابت وقت گذاشتن برای دیگران ؛ از دوستان می خوام براساس عصبانیت تصمیم نگریند و اظهار نظر نکنند و بی جهت شما رو وارد بحث های غیر مفید نکنند ؛ منم دفترچه a بودم و اعتراض کردم پس باید صبر کرد ؛ و بی جهت از روی احساسات و فشار عصبی دیگران رو........
-----
سلام. خوشحال میشم بتونم کمکتون کنم. انشاا... موفق خواهید شد
نقل قول کردن
بهامین
0 #30 COMMENT_TITLE_R E پيگيري اشتباه سازمان سنجش در اصلاح دفترچه هاي A و Dبهامین -3443-68686-30 00:00
من عصبانی نشدم شما فکر میکنید اکثرا درsت زدن با منطق و دلیل صحبت کنید برای من از ذهنیاتان حرف نزنید ما که اولین نفری بودیم که از ایشان تشکر کردیم ولی ایشان باید تمام جوانبو در نظر میگرفتند که نگرفتند اگر رتبه های بالا تر به این سوال توی دفترچه ا و د نادرست جواب داده باشند تکلیف با کیست ایا حق دیگران نادیده گرفته نمیشود به عقل ومنطق خود رجوع کنید
‏---------
سلام. اگر به فکر منافع شخصی باشم،مسأله مطروحه از طرف شما هم جزو منافع خواهد بود حتما. باور بفرمایید وقتش را ندارم.
نقل قول کردن
محسن
0 #29 COMMENT_TITLE_R E پيگيري اشتباه سازمان سنجش در اصلاح دفترچه هاي A و Dمحسن -3443-68686-30 00:00
اقای بهامین چرا یهو عصبانی میشید اقای صفایی که بنده خدا همه تلاشش رو میکنه من با این که خودم دفترچه cبودم اما طرفدار اصلاحشم
اما به 2 دلیا حرف شما غیر منطقیه 1
اون سوال اینقدر تابلو بود که همه درست زدن حداقل تا رتبه 500 که مطمنم همه درست زدن
2 اگه قرار باشه درست کنند که واسه همه درست میکنند و دوباره دفترچه ها رو تصحیح میکنند
اگه اشتباه میکنم اقای صفایی شما بگید
نقل قول کردن
محسن
0 #28 COMMENT_TITLE_R E پيگيري اشتباه سازمان سنجش در اصلاح دفترچه هاي A و Dمحسن -3443-68686-30 00:00
اقای بهامین چرا یهو عصبانی میشید اقای صفایی که بنده خدا همه تلاشش رو میکنه من با این که خودم دفترچه cبودم اما طرفدار اصلاحشم
اما به 2 دلیا حرف شما غیر منطقیه 1
اون سوال اینقدر تابلو بود که همه درست زدن حداقل تا رتبه 500 که مطمنم همه درست زدن
2 اگه قرار باشه درست کنند که واسه همه درست میکنند و دوباره دفترچه ها رو تصحیح میکنند
اگه اشتباه میکنم اقای صفایی شما بگید
--------
سلام.اکثر افراد پذیرفته شده این سوال را درست پاسخ داده اند. اما درمورد درست کردن کارنامه واقعا نمیدانم چه خواهد شد؟!
نقل قول کردن
محمد
0 #27 سوالمحمد -3443-68686-30 00:00
باعرض سلام مجدد. منظورم سوال آزمون ارشد آزاد 91 ( امسال بودش ) سوال 95 جزای اختصاصی ( پاسخ اولیه که رو سایت شما بود ؛ توسط آقای کلانتری جواب رو گزینه ی دادگاه ملزم می باشد.....)باتشک ر فراوان از لطف شما
------
سلام
دقیقا منطبق با دیدگاه دکترمیرمحمد صادقی پاسخ داده شده است!
سوال ۲۳۱ سراسری ۸۶ فرضش عکس است و از معاون گذشت کرده اند!
البته دکتر محمدهادی صادقی نظرشان مخالفه
نقل قول کردن
بهامین
0 #26 COMMENT_TITLE_R E پيگيري اشتباه سازمان سنجش در اصلاح دفترچه هاي A و Dبهامین -3443-68686-30 00:00
چه طور فرصت اون کار داشتی این کار نداری پس برای رسیدن به حق این کارو نکردی ببین چه خیر برای تو داشت خیلی ادم ... توان این کار تو میدی خدا جای حق نشسته
نقل قول کردن
milad
0 #25 COMMENT_TITLE_R E پيگيري اشتباه سازمان سنجش در اصلاح دفترچه هاي A و Dmilad -3443-68686-30 00:00
سلام بنده درخواست کتبیم رو دادم سنجش کاری دیگه نباید بکنم؟
---
سلام.دو هفته بعد تماس بگیرید با سنجش
نقل قول کردن
محمد
0 #24 سوالمحمد -3443-68686-30 00:00
سلام خدمت شما متن سوال رو خواستید.سوال : (( الف )) با (( ب )) در ارتکاب قتل عمدی (( ج )) معاونت می کند . در این حالت چنان چه اولیای دم فقط از (( الف )) گذشت کنند....... ( آزمون ارشد سراسری 1386 )
الف) دادگاه مکلف به تخفیف مجازات معاون است.
ب) معاون (( الف )) به کلی از مجازات معاف می شود.
ج) دادگاه می تواند مجازات معاون (( الف )) را تخفیف دهد.
د) با توجه به قصاص قاتل ؛ گذشت تآثیری در موقعیت معاون (( الف )) ندارد.
جواب : ( براساس کتاب ساده ساز حقوق جزای عمومی دکتر نور محمد صبری چاپ ششم صفحه ی 328 سوال 1231 ) گزینه ج می باشد تو توضیح هم فرمودند با توجه به ماده ی 44 قانون مجازات اسلامی .
با تشکر فراوان.
----
سلام.پاسخ دکتر صبری صحیح است.اما شاید سوال در کتاب آقای کلانتری به گونه ای دیگر مطرح شده باشد. کدام صفحه است؟
ماده 22ق.م.ا هم دلیل دیگری بر صحیح بودن ج است.سازمان سنجش هم ج را صحیح دانسته است.
نقل قول کردن
بهامین
0 #23 COMMENT_TITLE_R E پيگيري اشتباه سازمان سنجش در اصلاح دفترچه هاي A و Dبهامین -3443-68686-30 00:00
اقای صفایی اون هایی که در دفترچهaوd به ناحق نمره گرفتن تکلیفش با کی هست اگر شما دنبال حق هستید پیگیر این کار هم باشید که حق دیگران پای مال نشه
-----
سلام.فکر نمی کنم رسیدگی کنند. البته خودم هم ، فرصت این کار را ندارم.
نقل قول کردن
محمد
0 #22 سوالمحمد -3443-68686-30 00:00
سلام شرمنده که همیشه مزاحم هستم. من سوالات و پاسخ ساده ساز آزمون ارشد آزاد رو نگاه می کردم دیدم تست 95 جزااختصاصی آزمون آزاد با سوال آزمون ارشد سال 1386سراسر دقیقا مشابه اما براساس پاسخ ساده ساز آقای کلانتری جواب ( دادگاه ملزم است.....)یعنی گزینه ی ب در آزمون دانشگاه آزاد ؛ اما براساس کتاب ساده ساز جزای عمومی دکتر نور محمد صبری چاپ ششم ؛صفحه 238 سوال 1231 ( آزمون ارشد سراسری 1386 )جواب گزینه ج می باشد ( دادگاه می تواند...... ) حالا نظر شما رو خواستم که کدوم پاسخ صحیح هستش. با تشکر از شما
-----
سلام. دوست عزیز عذرخواهی میکنم دسترسی به کتب ندارم.لطف بفرمایید متن سوال را بنویسید
نقل قول کردن
faeze
0 #21 COMMENT_TITLE_R E پيگيري اشتباه سازمان سنجش در اصلاح دفترچه هاي A و Dfaeze -3443-68686-30 00:00
سلام
واقعا ممنون بابت تلاش و زحمتی که کشیدید
منم دفترچم D بوده و به خاطر این اشتباه رثد جزا عمومی ام کم شده ، به نظرتون برای پیگیری حتما باید به صورت فردی بریم سازمان سنجش ؟
فعالیت های جمعی جواب نمی ده؟
به هر حال اگه به اسامی و یا کارنامه کسایی مث من که معترضن نیاز بود بگین
--------
سلام. فعلا بصورت فردی باید پیگیری کرد.بنده خدمت دکتر توکلی هم عرض کردم که بچه ها میخوان جمعی بیان ولی من فکر میکنم نباید راه اصلی را کنار گذاشت و تشنج ایجاد کرد.
نقل قول کردن
مصطفی رشیدیان
0 #20 قدردانیمصطفی رشیدیان -3443-68686-30 00:00
جناب صفایی مطمئن باش با دعای همه ی کسانیکه بابت این سوال ضرر کردن پاداشتو از خودش می گیری، باید به چنین اراده ای با تمام وجود مرحبا گفت.. کاش منم تهران بودم تا لااقل توو این مسیر سخت همراهیت میکردم، وظیفم دونستم قدردان اون قدمهایی باشم که به خاطر هم نوعانش با بالا و پایین رفتن از پله های سازمان آزرده شده.. خدا پشت و پناهت برادر.. شک نکنیم که هیچ تلاشی نزد خدا بی ارج باقی نمیمونه، به امید احقاق حقمون..
---‏ ‏
سلام.متن فوق را ننوشتم که تعریف و تمجیدم کنند.شما و دوستان لطف دارند،امیدوارم که نتیجه بگیریم
نقل قول کردن